Wednesday 12 September 2012

Dalam Hati Ini Hanya Tuhan Yang Tahu

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Ya Allah
Seandainya telah Engkau catatkan Dia adalah milikku
Satukanlah hatinya dengan hatiku
Titipkanlah kebahagiaan antara kami
Agar kemesraan itu abadi

Tetapi Ya Allah
Seandainya telah Engkau takdirkan Dia bukan milikku
Bawalah Dia jauh daripada pandanganku
Luputkanlah Dia dari ingatanku
Dan periharalah aku dari kekecewaan

Ya Allah Ya Tuhanku yang Maha Mengerti
Berikanlah aku kekuatan untuk menolak bayangannya jauh ke dada langit
Agarku aku sentiasa tenang
Walaupun tanpa bersama dengannya

Ya Allah yang tercinta
Pasrahkanlah aku dengan takdirMu
Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan adalah yang terbaik untukku
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui segala yang terbaik buat hambaMu ini

DengaMu aku hidup DenganMu aku mati
Hanyalah padaMu Hanyalah untukMu
Hidupkan dijalani

Amin Amin Ya Rabbal 'aalamin

Copyright © All Rights Reserved by NurfatinAmiera